4 סיבות לפרסם בפייסבוק דווקא בתקופת הקורונה - גופמן קריאייטיב - בלוג שיווק בדיגיטל

4 סיבות לפרסם בפייסבוק דווקא בתקופת הקורונה

אין מה להגיד ואין צורה אחרת להגיד את זה – זאת תקופה מפחידה להיות בה בעל עסק או מנהל שיווק.

עם כל חוסר הוודאות בנוגע לתקופה הנוכחית, שבה הקורונה משפיעה על כל היבט מעשי של חיינו, קשה להחליט מה נכון לעשות לגבי השיווק של העסק.

האם לעצור לחלוטין את פעילות השיווק או להמשיך? ואם ממשיכים – כיצד זה ייראה בעיני הלקוחות, שמוטרדים כרגע בעיקר ממצבם?

בסופו של דבר, כל עסק וכל איש שיווק צריכים להחליט בעצמם מה טוב להישרדות העסק שלהם, בנסיבות הספציפיות ובשוק הספציפי שבו הם פעילים.

לפני שנקפוץ לסיבות שבגללן, לדעתנו, פרסום בפייסבוק הוא קריטי עבור העסק שלך דווקא בתקופת קורונה, יש לזכור שפרסום בתקופה זו לא יביא להמרות באופן שהתרגלנו אליו. הקמפיינים שלכם עשויים שלא להשיג את השורה התחתונה, כבעבר, אבל יש יתרונות אחרים, כפי שנפרט להלן:

 

  1. תשומת הלב הדיגיטלית היא בשיא כל הזמנים

כשרוב העסקים סגורים ורוב האנשים בבית, על-מנת לציית לכללי הבידוד החברתי, תשומת הלב לרשתות החברתיות נמצאת בשיאה. היות שאנשים לא פוקדים מקומות בילוי וכמעט שאינם מעורבים בפעילויות מחוץ לבית, הם פונים לפייסבוק ולאינסטגרם בתדירות גבוהה יותר מבעבר. המשמעות של זה היא שפוטנציאל החשיפות האפשרי גדל בהתאמה, מה שמביא לעלויות נמוכות יותר של הקמפיינים. אנחנו לא נמליץ על יוזמות חדשות עכשיו, אבל מי שיכול להריץ את הקמפיינים שלו עוד 30, 60 או 90 יום נוספים, יעשה את זה במחירים נמוכים מבעבר.

 

 

  1. רבים מהמתחרים שלכם הקפיאו את הקמפיינים שלהם

בשלב שיש הפרעה לתפקוד הרגיל של העסק, הריפלקס הכמעט מותנה של עסקים רבים הוא לעצור את הקמפיינים שלהם שרצים, תוך כוונה לחדשם כשהסיטואציה תיפתר. וזאת בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו ממליצים לשמר את הקמפיינים שלכם (כמובן, אם אתם יכולים לממן את זה) במיוחד במשבר הספציפי הזה.

בשלב שהמתחרים שלכם מחוץ למשחק והקהלים שלכם פנויים, סביר להניח שהדבר ימצא ביטוי בעלויות נמוכות יותר (CPC וכדומה…).

אנליסטים צופים שהרווח של פייסבוק ייקטן ב-19%, בהינתן המצב הנוכחי – זה פוטנציאל תחרות אדיר שיורד מהקמפיינים שלכם.

 

 

  1. מודעות (Awareness) היא מטרה זולה יחסית

היות שצפוי כי ההמרות יואטו, בגלל שאנשים עסוקים בדברים אחרים, זה יכול להיות רעיון טוב לעבור לקמפיינים בעלי מטרה זולה יותר, כמו קמפייני מודעות.

קמפיינים מהסוג הזה מתוכנתים לייצר כמה שיותר חשיפות, על-מנת לשפר את זכירות המותג שלכם. פייסבוק מודדת את הזכירות למשך 48 שעות באמצעות שאלונים שמופנים לאנשים שראו את המודעות שלכם, ולתהליך יש מימד חזרתי באמצעות חשיפה חוזרת של האנשים שלא פיתחו זכירות למותג שלכם.

הקמפיינים האלה בד"כ מצויינים לשימור הזכירות והמודעות למותג שלכם, וזה יותר קריטי מהמרות, במצב העניינים הנוכחי.

 

 

  1. יש לכם הזדמנות להציע שירות עכשיו, כדי לנצח ולמכור לאחר מכן

אכן ישנם מספר פרמטרים מובילים לכך שתרצו להמשיך את הקמפיינים הקיימים במתכונת מסויימת. בהינתן העובדה הזאת, אנחנו ממליצים להתמיד כעת במסרים שירותיים יותר, ולא במסרים של הארד סייל. שינוי הגישה שלכם, במעט, בטווח הזמן הקצר, יכול לגרום לכם לזכות באמון הלקוחות בטווח הארוך יותר. ניתן לעשות זאת באמצעות הנחות, או מתן גישה למוצרים ושירותים משלימים.

פרסום, בסופו של דבר, צריך לייצר הכנסות, אבל בתקופה כזאת צריכים להיות רגישים מספיק לגבי האופן שבו אנחנו עושים את זה ולייצר ערך, כך שלא נישכח בסיום המשבר.

אנחנו מאחלים לכם הצלחה בתקופה מעוננת ומאתגרת זו, שגורמת לאנשי השיווק לתפקד בחוסר וודאות, תוך עיסוק שוטף באיזונים רגישים.

התחשבו במצב ובאופן שבו קהל היעד שלכם חווה את המצב, מה הצרכים שלו ובמה העסק שלכם יכול לסייע.

בניית קמפיינים מתחשבים ומסייעים תעזור גם לעסק שלכם לצלוח את המשבר.

אתר הבית של גופמן קריאייטיב

Free

פרסום מאמר שיווקי בחינם

תוסף הנגשה

נגישות